29 Mart 2009 Pazar

Kanal B seçimlerde taraftır

Kanal B taraftır

Kaynak: gazeteciler

Nahit Duru'nun Kemal Kılıçdaroğlu ile ilgili sarfettiği sözler üzerine, Kanal B'den beklenen açıklama nihayet geldi: "Kanal B taraftır"

Geçen gün Kanal B'den Nahit Duru'nun "Kılıçdaroğlu'nun kazanması için her şeyi yaparız" sözleri basına yansımış, hem Kanal B hem Kılıçdaroğlu Nahit Duru'nun bu kamera arkası sözlerinden olumuz etkilenmişti. İşte bu habere dün Nahit Duru'dan Kanal B ekranlarında beklenen açıklama geldi:

İşte Kanal B'nin o açıklaması;
Başkent Üniveristesi'nin bir kuruluşu olan Kanal B televizyonunun 19.03.2009 tarihinde yapılan seçim programından yasa dışı yollarla elde edilen kurumumuz yayın ilke ve prensiplerine aykırı sohbet konuşmalrı nedeni ile bu olaydan sorumlu kişilerle ilgili gerekli hukuki işlermler başlatılmış diğer yandan anılan yayındaki kurum ilkerleine aykırı beyanlara ilişkin gerekli özür, aynı tarihte tüm kamuoyu ile paylaşılmıştır.

Buna rağmen Kanal B televizyonu Başkent Üniveristesi, Başkent Üniveristesinin Kurucusu ve rektörü aynı zamanda Kanal B Yönetim Kurulu Başkanı Prof. Dr. Mehmet Haberal söz konusu görüntülerin bir takım medya kuruluşlarının kasıtlı yayınları ile adeta hedef gösterilmekte ve kamuoyu gerçek dışı bilgilerle yönlendirilmeye çalışılmaktadır..

Kanal B ülkemizin geleceği ve gelişimine katkı sağlamak amaçlı bir yayın kuruluşudur..

'Kanal B taraftır'

Hiç bir siyasi partiden yana değil. Türkiye Cumuriyeti'nin ülke ve ulusuyla bölünmez bütünlüğünü, Cumhuriyet ve Atatürk ilkeleri ile ülkemizin aydınlık geleceğinden yana taraftır..

Son olarak belirtmek isteriz ki, kurumumuzun ve kurmumuz yöneticilerinin kapalı kapılar ardında söyleyecek sözü yoktur. Ve buna da gerek duymamaktadır.. Yayınlarımız açık ve nettir. Programlarımızda bunun açık göstergesidir..

Kamuoyuna saygı ile duyrulur..

"Sevgili izleyenler benim bu sütüdyoda ve yayın dışında söylediklerim yasa dışı yollardan elde edilerek bazı medya kuruluşlarına sızdırıldı." diye konuşan Nahit Duru sözlerine şöyle devam etti:

Bunun üzerine bir açılama yaparak sözlerimin özel sohbet sırasında sarfedildiğini, kurumuma ve Sayın Prof. Dr. Mehmet Habereal'a ait olmadığını anlattım. Yasadışı yollarla elde edilen bu bantlar yayınlarark ne yazıkki saldırılar sürüdü. Kanal B Yönetim Kurulu da bunun üzerine bir açıklama yaptı.. "

"Sevgili izleyenler ben bu saldırılar başladığı gün kurumumun zarar görmemesi için istifamı Yönetim Kurulu Başkanlığı'mıza sundum" diyen Duru, sözlerini şöyle sürdürdü: "Ancak bugün toplanan Yönetim Kurulumuz istifamı kabul etmeyerek, bütün görevlerimin devamına karar verdi.

Nahit Duru, "bu arada bugün benim kanalımızla ilgili yazı yazanan bir kişiniye cevap vererek onun düzeyine inmeyeceğim" diyerek sözlerini şöyle noktaladı: "Ancak tüm yasal hakkalrımında kullanılacağını bilmesini isityorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder